1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The education"

"The education"

Çeviri:Eğitim

September 9, 2015

5 Yorum


emotionalman

education ve training farkı nedir?


laborissanctum

Education: Okullarda bilgi birikimini artırma veya beceri geliştirme amaçlı öğretme, eğitme ve öğrenmeyi kapsayan sürecin adıdır. Mesela "university education": "üniversite eğitimi". Ayrıca tek bir konu hakkında öğretim için de "education" kullanılır, örneğin "an alcohol education programme" denildiğinde "alkolün zararlarının anlatıldığı bir program" olarak anlayabiliriz.

Training: Bir işi yapabilmeniz için gerekli becerileri edinme/öğrenme sürecinizdir. Buna örnek olarak şirketlerin personel eğitimleri verilebilir (staff training). Ayrıca "training" kelimesinin "idman" anlamı da vardır ki bu da bir sporu yapmak için geçtiğiniz fiziksel egzersiz sürecini kasteder.


jzlcdh

"Education" daha yaygın bir tercümanlık bence.


Sekaiju

Öğrenim neden olmuyor ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.