Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Volal jsem ti."

Překlad:I had called you.

0
před 2 roky

6 komentářů


Vlcek1942

"I have called you." je špatně? Pokud ano, proč?

2
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Neni. Takova odpoved v systemu take je

0
Odpovědětpřed 1 rokem

JendaX

"I had called TO you" proc to nelze ?

0
Odpovědětpřed 2 roky

nueby
nueby
Mod

Protože to znamená něco jako Oslovil jsem tě, Volal jsem po tobě. WRF.

0
Odpovědětpřed 2 roky

JendaX

Chapu, "CALL SB" je neco jako s nekym volat. "CALL TO SB" znamena neco jako nekoho volat abych upotal jeho pozornost. No budu mit co delat se tento zlozvyk odnaucit.

1
Odpovědětpřed 2 roky

JessSaros

I did call you (?)

0
Odpovědětpřed 1 rokem