1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I looked around."

"I looked around."

Переклад:Я озирнувся навколо.

September 9, 2015

14 коментарів


Vitaliy_060378

А чим ДИВИВСЯ НАВКРУГИ не влаштовує?! Половина помилок видає через те, що розробники не знають української мови. В результаті, щоб якісно вивчити англійську виникає необхідність переходити на англійський для тих хто говорить російскою. Також це стосується "Занурення". Та чому я повинен переходити на мову окупанта?


rawstick

Правильною буде відповідь "Я роззирнувся".

Прийнятною, але не вельми корректною буде "я роззирнувся навколо/довкола/навкруг(и)".


Andrii_Zakarp

Скажіть, будь ласка, чому не можна сказати: "Я дивився навколо"?


.kornelka.

Скажіть, будь ласка, як англійською буде: "Я озирнувся". Бо українською озиратись це і означає, що навколо.


rawstick

Це буде "I looked back".


rawstick

Я оглянувся - це суржик. Тому відповідь неправильна.


Adelle257909

Дивився це те саме що подивився,тільки префікси різні...Тому вважаю свою відповідь вірною


Nordry

Боюся, що філологи не погодяться з вашим повним нівелюванням ролі перфікса в творенні значення слова :) Подивився - це дія, що відбулася у певний момент часу, а дивився - дія, пролонгована у часі. Схоже, але значення все ж різні. (Це я про український варіант, а не про англомовний переклад :) )


Aldona_s

Краще звучить "озирався" (навколо, в різних напрямках). "Озирнувся" значить тільки в одному напрямку


Inna.85

чому не підходить "я роззирнувся"?


Vwey4

Віталій, дякую Повністю Вас підтримую


Juliia529936

Я дивлюсь навкриги!!!!


LoraLymar

Чому озирнувся а не озирався?


Inna.85

Мабуть, для озирався більше підходить I was looking around

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.