1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I am watching television."

"I am watching television."

Fordítás:Éppen tévét nézek.

September 9, 2015

9 hozzászólás


SaturdayplaceTom

A "tévézek" magyarul ugyanazt jelenti, nem?


Abenhakan

Igen, az is jó.


dlaccc

+1, majd egy éve nem javították ki ezek szerint


MartonGeza

Még egyszerűbben: "tévézek". Javaslom elfogadni!


JliaSzilgy

Jó lenne tudni, hogy lehetne jelezni ezeket a magyartalanságokat.


karak74

Akár elfogadja a válaszodat, akár nem, alul van egy "Hiba bejelentése." nevű gomb a "mondat megbeszélése" gomb mellett balra. Ezen belül már el lehet igazodni, de én úgy szoktam, hogy mondjuk itt bepipálom az "A magyar fordítás nem hangzik természetesen, illetve hibás." melletti négyzetet is, meg a legalsó (olyan "egyebek" szerű) helyet is. Itt pár sorban ki lehet fejteni, mit gondolsz, esetleg mi a javaslatod. Nem kell félni, hogy jó-e amit írsz, nincs érte pontlevonás. A legrosszabb, ami történhet, hogy a "lektorok" nem fogadják el a javaslatodat, és ezen a "lelki traumán" valahogy túl kell esni. :-) (Nekem ebben már nagy gyakorlatom van.) További jó tanulást, és ehhez türelmet, kitartást!


MerczLaca

"I am watching tv" "I am watching television" Az elsőt vajon miért nem fogadja el?!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.