1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You have to enter your numbe…

"You have to enter your number."

Çeviri:Siz numaranızı girmek zorundasınız.

September 9, 2015

12 Yorum


delikurt61

'Numaranı girmelisin.' Kabul edilmedi.


Karaginn

'Meli mali' should' la sağlanır


AliRiza12

''Numaranızı girmeniz lazım'' ifadesini kabul etmedi


mizinamo

Duolingo, "have to" (zorunda), "should" (-malı) ile "need to" (gerekli, lazım) arasında fark ettiğini görünüyor.


CilginBisey

"mizinamo" çok çalışıp az yazmaya özen gösteriyorum ama merak ettim, tüm bu dillerde en azından selamlama diyaloğunu biliyor musun :)


lalelalelale

sen numarani girmeye zorunlusun kabul edilmedi neden.mutlaka sizin sablonunuzdaki sozcukleri kullanmak zorundamiyiz,mutlaka bir cevap bekliyorum.


faysalakbulut

yukarıda ki de doğru


NLGNSRMN

NUMARANIZI GİRMENİZ GEREKMEKTEDİR İ DE KABUL ETMEDİ


zin38139

Numarani vermelisin neden olmadi


zin38139

Orda girmek degil de vermek anlaminda enter

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.