1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I do not know the meaning of…

"I do not know the meaning of this dance."

Переклад:Я не знаю значення цього танцю.

September 9, 2015

8 коментарів


fish-key

я не знаю що означає цей танок - як альтернатива


Wentris

я не знаю сенсу цього танцю


gordieva

танок - це також танець.


tuzzua

Я не знаю сенсу цього танцю - це теж саме. Але не приняли.


Elena762288

Танок, а не танець. Танець, це русизм. Дякую.


Ihor11325

Мені не відомо - я не знаю


Shtirlizz76

Я не знаю, що означає цей танець. Що не так?


olena524183

Пропала клавіша продовжити

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.