Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"We eat such fruit."

Μετάφραση:Εμείς τρώμε τέτοια φρούτα.

0
πριν από 2 χρόνια

12 σχόλια


bill_papajim

Δεν επρεπε να εχει s (fruits)

1
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Η λέξη fruit (φρούτο/φρούτα), όπως και η λέξη fish (ψάρι/ψάρια), έχει μια ιδιαιτερότητα στον πληθυντικό.

Στον απλό πληθυντικό παραμένει ίδια όπως και στον ενικό (fruit, fish):
The fruit are on the table. Τα φρούτα είναι πάνω στο τραπέζι.
The fish are swimming. Τα ψάρια κολυμπούν.

Στην περίπτωση όμως που αναφερόμαστε σε διάφορα είδη φρούτων/ψαριών, τότε μπαίνει το -s (fruits, fishes): Oranges, apples and bananas are fruits. Τα πορτοκάλια, τα μήλα και οι μπανάνες είναι φρούτα (είδη φρούτων). The smaller fishes are in danger. Τα μικρότερα ψάρια (είδη ψαριών) κινδυνεύουν.

5
Απάντηση1πριν από 2 χρόνια

stavroulaspy

such fruit είναι το σωστό ή such fruits όταν εννοούμε τέτοια φρούτα; και γιατί;

1
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

JohnGiokas

Γιατί όχι ....τρώμε τέτοιο φρούτο

1
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

Konstantin716578

Such όμως λέει ότι σημένει τόσο άμα πατήσεις την λέξη.

1
Απάντησηπριν από 7 μήνες

D_..
D_..
Mod

Λείπει η εναλλακτική υπόδειξη για το "τέτοια", έχεις δίκιο. Πάντως είναι σαφές από την αγγλική πρόταση ότι το νόημα είναι "τέτοια" και όχι "τόσο".

1
Απάντησηπριν από 6 μήνες

Ioanna678593
Ioanna678593

"Τρώμε τόσα φρούτα" το θεωρεί λάθος.. Αν είναι σωστή η προτεινόμενη κρυφή μετάφραση(hint νομίζω λέγεται στα Αγγλικά) "τοσο" πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να είναι σωστή; Το "Τρώμε τόσο φρούτα" θα το θεωρούσε σωστό?

1
Απάντησηπριν από 3 μήνες

Vas1lisTz

Θα μπορούσε να πάει άλλη λέξη εκτός του such;

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Θα μπορούσαμε να πούμε "this kind of fruit/fruits" (αυτό το είδος φρούτου)

1
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

Zefirinia

Δεν βλέπω να είναι στο πληθυντικό το fruits και παίρνει για σωστό το fruit σε φρούτα! Ποιό είναι το σωστό?

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

Vas1lisTz

Νομίζω οτι το fruit δεν έχει πληθυντικό είναι uncountable οποτε φρουτο και φρουτα ειναι το ιδιο.

0
Απάντησηπριν από 11 μήνες

ilVp9

Μπορεί όμως νά ναι τέτοια φρούτα συζητήσεως γενομένης που σημαίνει πορτοκάλια ,αχλάδια κτλ...

0
Απάντησηπριν από 8 μήνες