"Je nemožné nenávidět tohoto tvého kamaráda."

Překlad:It is impossible to hate this friend of yours.

September 9, 2015

13 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


PetrPilny

Prosím proč nejde:.
It is impossible to hate this your friend.


heavenlee917333

Protoze ukazovaci zajmeno (this) a privlastnovaci zajmeno (your) nesmi byt vedle sebe. Proto je misto THIS YOUR FRIEND spravne THIS FRIEND OF YOURS. Take jsem na tom ztroskotala.


DavidSuch5

Proč ne "this yours friend." ?


tatka_
Mod
Plus

O přivlastňovacích zájmenech si můžete přečíst tady: https://www.helpforenglish.cz/article/2007011501-privlastnovaci-zajmena


Frykauf

je možné napsat of yours? Jestli ano de také napsat of mine?


kacenka9

Ano, da. Oba vyrazy jsou mirne knizni, nicmene tahle veta v podstate jinou stavbu nedovoluje, kdyz je tam to 'this'. Protoze 'It is impossible to hate this your friend' nejde rict.


39720

Můžu se zeptat, proč nejde "spojit" this a your? To je nějaké pravidlo? Děkuji za odpověď.


Evarajerov

Proč nelze použít "this of your friends"?


ZdekaSchoo

protože by to bylo tohoto z tvých přátel


HansGruber558656

Miesto "It is impossible" som dal "It is not possible" a vyhodilo mi to ako nespravne. Je v tom nejaky rozdiel?


ZdekaSchoo

Ano, je to nemožné a není to možné


Eva920054

Eva proč mi nevzalo boyfriend


ladavala

Protože v české větě je kamarád a ne přítel.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.