"She eats a tomato."

Fordítás:Eszik egy paradicsomot.

September 10, 2015

13 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


csengok

Elég értelmetlen így, de mindegy.


SzabolcsSz103081

Paradicsomot eszik miért nem jó? Aláhúzta az esziket és oda írta h eszik...pls


csi

Szerintem az is jó.


LauPiu

Lehet azert nem fogadta el mert ugye ott van az "a" es az az egy-et jelenti, hogy o eszik "egy" paradicsomot.


ActionLady

A "tomato"-t nem igy kene kiejteni sztem


larixtom

nem erteni mit vakeral,,,


yara1111

Szerintem sem így kell ejteni, nem ismertem fel.


JanosGrenc

a Tomato kiejtése szméró-nak hangzik. egyszerűen borzalmas!!!


ZsuzsannaD63164

Ennél a feladatnál még egyszer sem tudtam továbblépni.


Julcsa7

Szerintem a magyar változata értelmetlen úgy kéne lennie hogy: Paradicsomot eszik, nem pedig fordítva


supernagyi

A kiejtés érthetetlen,mindíg uj kiejtést találnak ki,netán azért,hogy nehezítsék a feladatot?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.