Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Co je v té krabici?"

Překlad:What is in the box?

0
před 2 roky

8 komentářů


maajakub

Co je v teto vete podmet? Ja myslel ono je v krabici. It is ib the box. Proto me otazka napadla "what is it in the box"? Diky

1
Odpovědětpřed 2 roky

jgstcd
jgstcd

Podmet ceske vety je "co" a podmet anglicke vety je "what".

0
Odpovědětpřed 2 roky

Robert597849

"What is inside of the box?" Je spatne, prosim o vysvetleni :-)

0
Odpovědětpřed 2 roky

jgstcd
jgstcd

"Inside" je komplikovane. Muze byt podstatne jmeno, predlozka, prislovce nebo i pridavne jmeno. Vyuziti jako predlozka neni az tak caste, a znanena spis neco jako "vevnitř", "uvnitř" nebo "dovnitř".

0
Odpovědět1před 2 roky

zdeek

Co je v té krabici? -> What is inside that box? (moje odpověď) || Píše mě to chybu ve slově "inside", vím, že to znamená "uvnitř", ale v kontextu věty si myslím, že to mám správně. Poradí mi někdo?

0
Odpovědětpřed 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Skutečně je to špatně, právě proto že to znamená uvnitř. Anglické "What is inside the box?" zní trochu nepřirozeně, úplně stejně jako české "Co je uvnitř té krabice?".

0
Odpovědětpřed 2 roky

JanKuera4

Přemýšlel jsem, proč překlad není "What is it in the box?" a napadlo mě, že by tam mohl být významový rozdíl, tedy.. Že se tak ptám, protože něco v té krabici vidím, ale nevím, co to je. U věty " What is in the box?" je podle mě význam, že jsem v té krabici nic neviděl, nenahlédl jsem do ní a tak ani nevím, jestli tam vůbec něco je. Chápu to správně, nebo jsem mimo?

0
Odpovědětpřed 1 rokem

kejko2

Zkusila jsem "What is it in the box?" a bylo to špatně...poradíte mi někdo prosím?

0
Odpovědětpřed 1 rokem