1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She reads a book."

"She reads a book."

Překlad:Ona čte knihu.

September 10, 2015

10 komentářů


christines071

V minulém cvičení mi větu ,,She reads a book´´ neuznalo, opravilo mi to na ,,She reads the book´´ jak je to možné? Co je tedy správně? Děkuji za odpověď :-)


[deaktivovaný uživatel]

    jako jak mám poznat jestli tam má být read nebo reads ?????


Nemesis_NaR

    Proto, že víš, že 3. osoba čísla jednotného má vždy koncovku slovesa "s", tedy "he/she/it reads". Ostatní osoby jsou jenom "read". Jak jednoduché v porovnání s českým "čtu, čteš, čteme atd."


BerunkaBara

    Také děkuji nemohla jsem si vzpomenout. Ještě že tady takové komentáře jsou


    [deaktivovaný uživatel]

jgstcd

      Skoro vzdy. Vyjimka jsou modalni slovesa: can, will, must, may, atd. Pokud vim, jsou jedine vyjimky.


Naa685598

      Jak poznám, kdy je u podstatného jména the nebo a/an ?


AlmaMESTLO1

      Už je to tu zas, v rychlé řeči není "a book" od "the book" poznat!


VladimrMac1

      Proč je špatně když přeložim " Ona čte nějakou knihu " ?


Savrga

      He she it u slovesa musí S být

      Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.