"Find me an apple!"

Překlad:Najdi mi jablko!

September 10, 2015

18 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


saticek

najdi mě jablko by nešlo?


Nemesis_NaR

Komu, čemu, 3. pád, správně česky tedy "mi, mně".


saticek

aha tohle jsme ještě neprobíraly


Nemesis_NaR

To je možné. To se může probírat tak ve čtvrté třídě základní školy. Tipl bych. A ve 4./5. třídě se taky dozvíš, že to má být "neprobírali", "neprobíraly" se používá jenom pro skupinu žen.


AnettNo1

měla babka, čtyři jabka a dědoušek jen dvě, dej mi babko, jedno jabko, budeme mít stejně. jaká náhoda, že mi duolingo hodilo tuto větu s babičkou (ti co používají na prohlížeči nejspíš pochopí) XDDD


WalSoft

Dal jsem: "Najdi mi nějaké jablko!" Proč to tak nemůže být?


Rimany

Proč neni správně "Najdi mi nějaké jablko" Diky


Siarhei1988

Proč ne "najdi mě jablko"? Učím český, anglicky už vím


MilosGregu

Ahoj, napísal som:" to" jablko a "to" tam byť nemá a neviem prečo.


Nemesis_NaR

Protože tam je neurčitý člen "a(n)". Určitý člen "the" se většinou dá přeložit jako "to (jablko)", neurčitý člen má význam opačný - prostě jedno nějaké jablko.


Judita28080

Neurčitý člen. Protože APPLE začíná samohláskou, je před slovem jablko "an", ať se to dobře vyslovuje. Špatně by se vyslovovalo "a apple".


Olson12939

Najdi mi to jablko je špatně proč?


PetrJenek1

Danila tak zvláštní byla... Že je v jablku "l" nevěděla... Do diskuse stále píše ostatním tím práci tíže.

Danilečko ty jsi tele raději běž do postele.


jdhdhxhejshx

Proč má Duolingo neustále nějaké úchylky s Jablkem?


JaJindra

Napsal jsem, hledej mi jablko bylo to špatně, proč?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.