"If you speak in English, I cannot understand that."

Translation:Se vi parolas angle, mi ne povas kompreni tion.

September 10, 2015

11 Comments


FishyCuber

Would it be correct to write 'Se vi parolas en la anglan, mi ne povas kompreni tion.'?

February 6, 2016

P_Azul

Yes, it would, for a rather specific situation.. It's not what the English says, though.

February 6, 2018

Artyc.D.Frost

En la frazo forestas tiu eta malgrava umo ... senco.

Se oni nun parolas angle, do la frazo estus alia: "Vi parolas angle KAJ mi ne kompenas tion".

Alie, mi imagas du homojn, kaj unu el ili NUN parolas angle. DUM li parolas la alia homo pensas: "Se vi ne parolas angle do mi ne komprenas tion", "... sed se vi parolas Esperanton mi certe vin komprenas!" Kie estas la senco? Se li ne komprenas, pri kio parolas la alia homo, do li ne komprenas ĉion tute. Li ne povas elekti kaj dubi pri tio. Do se iu farAS ion nun, vi ne povas dubi pri tio (per "se"), ĉar la ago estas evidenta kaj senduba. En Esperanto la finaĵo "-as" ne povas indiki la estontecon. En la angla lingvo tio, verŝajne, havas sencon, sed ne en Esperanto.

La sencon havus nur la frazo: Se vi parolOS angle, mi ne komprenOS tion.

November 21, 2017

BorkGundy

Why not "...mi ne povas komprenas tion"?

September 10, 2015

vikungen

You can't have two present tense verbs after each other, after modal auxiliaries there is always the infinitve, English does the same thing.

He understands that = Li komprenas tion

He can understand that = Li povas kompreni tion

He can understands that = Li povas komprenas tion

The sentences in cursive are of course wrong.

September 11, 2015

PaulDeNice1

Long winded translation. Why not "Se vi parolas angle, mi ne komprenas tion?"

February 11, 2016

guidoz.

because that means "if you speak English I don't understand that" which also makes sense, but it's different.

January 12, 2017
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.