"Whatdoesthegroupmeasure?"

Çeviri:Grup ne ölçer?

3 yıl önce

4 Yorum


EnginEkici

Terzilikte "mezuro/mezura" olarak ifade edilen ölçü şeridinin kullanımı "measure"den gelmiş sanırım..

2 yıl önce

akifvl

grup ölçüsü nedir diye bir anlam çıkmıyor mu buradan?

3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

"What is the group measure?" diye yazdınız.

"measure" burada fiil mastarı; "does" ile beraber çünkü şu soru cümlesi.

3 yıl önce

AkcabeyLee

Bu ne kim bu cümleyi kurmuş. Nerenin mesafesi anladırım. İngilizce öğrenirken türkçe gidecek

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.