"Themaneatsrice."

Traducere:Bărbatul mănâncă orez.

acum 3 ani

9 comentarii


HARRY37937390

Am apăsat din greșeală verifica

acum 1 an

ioanamaria123_-

Si mie mi s-a intamplat

acum 1 an

vastimonal

La fel si mie?!

cu 1 lună în urmă

iancudiana5

Trump

acum 1 an

ana118300

Am apasta din gresala pe verifica

cu 1 lună în urmă

vastimonal

Pentru mine este cam greu pentru ca nu prea stiu engleza dar este "WOW,,!

cu 1 lună în urmă

Andreea808826

Man si men nu e tot una??

cu 5 luni în urmă

ElaBombone

Nu, man este la singular iar men la plural

cu 4 luni în urmă

Ada495991

Nu una e la plural alta la dingular nu dti nmk

cu 4 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.