Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"En kiu ŝtato vi loĝas?"

Translation:In which state do you live?

3 years ago

27 Comments


RaizinM
RaizinM

Tre usoneca demando!

Although going by the Esperanto Wikipedia article about this, "ŝtato" in reference to the US can both refer to the entire country and to one of the 50 states, which are also called "subŝtatoj" more specifically. (Not much unlike English, actually, because the US is considered one sovereign state and one nation state)
So for example "Usono estas ŝtato, kiu konsistas el 50 subŝtatoj" is acceptable use, but "Indianao estas usona ŝtato" and "Alasko estas la plej granda ŝtato en Usono" are acceptable too.

So long story short, technically someone from Missouri could answer both "Usono" and "Misurio" to this sentence. Although realistically speaking, from an American the latter answer is probably more expected.

2 years ago

ColtonProvias

Denial.

2 years ago

WahahaDrills
WahahaDrills

"Denial" ne estas nur rivero en Egiptio, ŝajnas. :/

2 years ago

FredCapp
FredCapp

Cerba malsaneco.

3 years ago

mizinamo
mizinamo

Oni demandis pri ŝtato, ne stato :D

3 years ago

FredCapp
FredCapp

Ah, Frenezujo.

3 years ago

Cavman144
Cavman144

"which state do you live in?"-not accepted.

2 years ago

22decembre
22decembre

I am in a living state...

2 years ago

Ungewitig_Wiht

Mi loĝas en Arizono

2 years ago

spuddy93
spuddy93

Koloradio!

2 years ago

FredCapp
FredCapp

Ĉu? Kie? Mi loĝas okcidente de Highlands Ranch kaj sude de Littleton.

2 years ago

spuddy93
spuddy93

Cxirkaux Grand Junction. Do la okcidenta flanko de la sxtato.

2 years ago

FredCapp
FredCapp

:( La ŝoseo inter Grand Junction kaj Denvero estas fuŝplena je mia lasta novaĵo. Espere, post la riparado, ktp, kaj dum la somero ni povas trovi ŝancon por renkonti kaj paroli.

2 years ago

spuddy93
spuddy93

Jes ja! Cxu mi devus aldoni vin je Facebook?

2 years ago

LFenske
LFenskePlus

Mi logxas en Loveland.

7 months ago

Snugglesworth

Teksaso!

2 years ago

FredCapp
FredCapp

Mi bedaŭras. ;)

2 years ago

Snugglesworth

Kial vi bedaŭras? Ho, ĉar vi ne estas en Teksaso? Estas okej. Ne ĉiam povas esti Teksasano. ;-)

2 years ago

FredCapp
FredCapp

Ne, mi vizitis al Teksaso, kaj tuj revenis al Koloradio. Vi havas tro da insektoj.

2 years ago

Snugglesworth

Jes ja, la moskvitoj forportas ŝafidojn! ;-)

2 years ago

FredCapp
FredCapp

Nu, ili pli bonas ol la Alaskajn moskvitojn, ili forportas alkojn.

2 years ago

Migranto
Migranto

Oregono! La nomo sonas kiel herbo...

2 years ago

Brettanial

Mi estals la nur Esperantisto en Minnesoto

2 years ago

mizinamo
mizinamo

...estas la nura...

2 years ago

FredCapp
FredCapp

Ĉu vi certas? Kontaktu Esperanto-USA, or check the page: http://esperanto-usa.org/en/content/local-groups Tiu paĝo indikas, ke estas (aŭ estis) du grupoj en Minesoto.

2 years ago

JovannyGA

Mi loĝas en Ilinojo

8 months ago

MSmale27

Mi logxas en Brita Kolombo, sed gxi estas provinco.

7 months ago