1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "En kiu ŝtato vi loĝas?"

"En kiu ŝtato vi loĝas?"

Translation:In which state do you live?

September 11, 2015

30 Comments


RaizinM

Tre usoneca demando!

Although going by the Esperanto Wikipedia article about this, "ŝtato" in reference to the US can both refer to the entire country and to one of the 50 states, which are also called "subŝtatoj" more specifically. (Not much unlike English, actually, because the US is considered one sovereign state and one nation state)
So for example "Usono estas ŝtato, kiu konsistas el 50 subŝtatoj" is acceptable use, but "Indianao estas usona ŝtato" and "Alasko estas la plej granda ŝtato en Usono" are acceptable too.

So long story short, technically someone from Missouri could answer both "Usono" and "Misurio" to this sentence. Although realistically speaking, from an American the latter answer is probably more expected.


WahahaDrills

"Denial" ne estas nur rivero en Egiptio, ŝajnas. :/


FredCapp

Cerba malsaneco.


mizinamo

Oni demandis pri ŝtato, ne stato :D


FredCapp

Ah, Frenezujo.


22decembre

I am in a living state...


FredCapp

Ĉu? Kie? Mi loĝas okcidente de Highlands Ranch kaj sude de Littleton.


spuddy93

Cxirkaux Grand Junction. Do la okcidenta flanko de la sxtato.


FredCapp

:( La ŝoseo inter Grand Junction kaj Denvero estas fuŝplena je mia lasta novaĵo. Espere, post la riparado, ktp, kaj dum la somero ni povas trovi ŝancon por renkonti kaj paroli.


spuddy93

Jes ja! Cxu mi devus aldoni vin je Facebook?


LFenske

Mi logxas en Loveland.


Cavman144

"which state do you live in?"-not accepted.


FredCapp

Mi bedaŭras. ;)


Snugglesworth

Kial vi bedaŭras? Ho, ĉar vi ne estas en Teksaso? Estas okej. Ne ĉiam povas esti Teksasano. ;-)


FredCapp

Ne, mi vizitis al Teksaso, kaj tuj revenis al Koloradio. Vi havas tro da insektoj.


Snugglesworth

Jes ja, la moskvitoj forportas ŝafidojn! ;-)


FredCapp

Nu, ili pli bonas ol la Alaskajn moskvitojn, ili forportas alkojn.


Migranto

Oregono! La nomo sonas kiel herbo...


Brettanial

Mi estals la nur Esperantisto en Minnesoto


FredCapp

Ĉu vi certas? Kontaktu Esperanto-USA, or check the page: http://esperanto-usa.org/en/content/local-groups Tiu paĝo indikas, ke estas (aŭ estis) du grupoj en Minesoto.


mizinamo

...estas la nura...


JovannyGA

Mi loĝas en Ilinojo


Esjeur

Mi logxas en Brita Kolombo, sed gxi estas provinco.


FredCapp

La Koloradio grupo provas havi Zoom-ajn kunvenojn, du semajne. Ĉu vi povas alogi?


jjjosenaldo

Norda Rio-Grando (Rio Grande do Norte), en Brazilo, kiu lauxlitere tradukiĝas en granda rivero en/de la nordo :)

Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.