"En kiu ŝtato vi loĝas?"

Translation:In which state do you live?

September 11, 2015

26 Comments


RaizinM

Tre usoneca demando!

Although going by the Esperanto Wikipedia article about this, "ŝtato" in reference to the US can both refer to the entire country and to one of the 50 states, which are also called "subŝtatoj" more specifically. (Not much unlike English, actually, because the US is considered one sovereign state and one nation state)
So for example "Usono estas ŝtato, kiu konsistas el 50 subŝtatoj" is acceptable use, but "Indianao estas usona ŝtato" and "Alasko estas la plej granda ŝtato en Usono" are acceptable too.

So long story short, technically someone from Missouri could answer both "Usono" and "Misurio" to this sentence. Although realistically speaking, from an American the latter answer is probably more expected.

November 18, 2015

ColtonProvias

Denial.

February 13, 2016

WahahaDrills

"Denial" ne estas nur rivero en Egiptio, ŝajnas. :/

June 29, 2016

FredCapp

Cerba malsaneco.

September 11, 2015

mizinamo

Oni demandis pri ŝtato, ne stato :D

September 13, 2015

FredCapp

Ah, Frenezujo.

September 14, 2015

Cavman144

"which state do you live in?"-not accepted.

June 2, 2016

22decembre

I am in a living state...

July 16, 2016

Ungewitig_Wiht

Mi loĝas en Arizono

December 17, 2015

spuddy93

Koloradio!

March 9, 2016

FredCapp

Ĉu? Kie? Mi loĝas okcidente de Highlands Ranch kaj sude de Littleton.

March 9, 2016

spuddy93

Cxirkaux Grand Junction. Do la okcidenta flanko de la sxtato.

March 9, 2016

FredCapp

:( La ŝoseo inter Grand Junction kaj Denvero estas fuŝplena je mia lasta novaĵo. Espere, post la riparado, ktp, kaj dum la somero ni povas trovi ŝancon por renkonti kaj paroli.

March 9, 2016

spuddy93

Jes ja! Cxu mi devus aldoni vin je Facebook?

March 10, 2016

LFenske

Mi logxas en Loveland.

February 6, 2018

Snugglesworth

Teksaso!

May 21, 2016

FredCapp

Mi bedaŭras. ;)

May 21, 2016

Snugglesworth

Kial vi bedaŭras? Ho, ĉar vi ne estas en Teksaso? Estas okej. Ne ĉiam povas esti Teksasano. ;-)

May 21, 2016

FredCapp

Ne, mi vizitis al Teksaso, kaj tuj revenis al Koloradio. Vi havas tro da insektoj.

June 4, 2016

Snugglesworth

Jes ja, la moskvitoj forportas ŝafidojn! ;-)

June 7, 2016

FredCapp

Nu, ili pli bonas ol la Alaskajn moskvitojn, ili forportas alkojn.

June 7, 2016

Migranto

Oregono! La nomo sonas kiel herbo...

July 25, 2016

Brettanial

Mi estals la nur Esperantisto en Minnesoto

August 1, 2016

mizinamo

...estas la nura...

August 2, 2016

FredCapp

Ĉu vi certas? Kontaktu Esperanto-USA, or check the page: http://esperanto-usa.org/en/content/local-groups Tiu paĝo indikas, ke estas (aŭ estis) du grupoj en Minesoto.

August 2, 2016

JovannyGA

Mi loĝas en Ilinojo

January 8, 2018
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.