1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "What is his date of birth?"

"What is his date of birth?"

Переклад:Яка його дата народження?

September 12, 2015

10 коментарів


O.Yevhen

А так говорять? "яка його дата народження" :( ну ніяк не можу зрозуміти що хочеться спитати цим реченням?... мається на увазі коли день народження? чи який його день народження?


Vinnfred

Уявіть собі, що ви заповнюєте про когось анкету і там є пункт "дата народження". От ви і запитуєте "Яка його дата народження?"


Ed_from_UA

Переклав "Коли його дата народження?"- відповіло, що не правильно, а має бути " Коли його день народження?"


VovaSusyk

Чому коли тут позначено як "What" а не When...?


fermopili

а чим відрізняється "яка є його дата народження" від "яка його дата народження" якщо я переклав дослівно - то де тут помилка, і чому на жодне запитання ніколи не має відповіді це принаймні неповага до учнів


0Lok9

Коли писати of


LiliaPerhu

На питання Коли у нього дата народження пише не вірно чому?


OlyaSolo89

Взагалі то так не говорять! Що значить "яка його дата народження"?) Яка?))) Червона, хвиляста, поживна?))) Ми скоріше запитуємо: "КОЛИ у нього день народження". В данному випадку буде означати і якого числа, і у якому місяці, і у який день тижня. Залежно від контексту. Або ж можна спитати: "Якого числа у нього день народження". "У якому місяці він народився".. Ніколи, ніхто не питає: "Який місяць його народженя".. хіба що цікавить порядковий номер місяця, або повне запитання буде звучати якось на кшталт: "Який то був місяць, коли він народився? Холодний чи теплий?".


YulianaBoy

Ще у когось таке є: я абсолютно не чую в нормальному темпі оце his ?


HNvX12

Коли його день народження - це є норма Яка його дата народження - ніхто так не каже взагалі

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.