Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"She drinks milk."

Překlad:Ona pije mléko.

0
před 2 roky

8 komentářů


Helenak9

Proc v teto vete neni neurcity clen?

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Nemesis_NaR

Protože "milk" je stejně jako všechny další tekutiny nepočitatelné a tudíž nemůže mít neurčitý člen. Určitý mít může, pokud říkáme, že pije nějaké konkrétní mléko.

4
Odpovědětpřed 1 rokem

Andrea928853

Proč tam není she drik milk ale she driks milk Vžtdiť tam není víc dívek aby pili mléko

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Jakub397958

Ve tretim pade jednotneho cisla (he, she, it) se pridava k slovesum s. Proto she drinks milk

0
Odpovědětpřed 2 měsíci

AlexanderVajda

Prečo je v tejto vete množné číslo - drinks - nápoje a nie drink nápoj.

-1
Odpovědětpřed 2 roky

Ronija

Slovo "drink" je zde sloveso a ne podstatné jméno. Nebavíme se o nápoji, ale o pití. A k 3. osobě jednotného čísla se přidává -s.

2
Odpovědětpřed 2 roky

VojtaBene

Proč tam nemužu dát mlíčko ? :D

-1
Odpovědětpřed 1 rokem

Nemesis_NaR

Zdrobněliny se na DuoLingu neuznávají, pokud pro to není nějaký speciální důvod.

0
Odpovědětpřed 1 rokem