"She drinks milk."

Překlad:Ona pije mléko.

před 3 roky

8 komentářů


Helenak9

Proc v teto vete neni neurcity clen?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože "milk" je stejně jako všechny další tekutiny nepočitatelné a tudíž nemůže mít neurčitý člen. Určitý mít může, pokud říkáme, že pije nějaké konkrétní mléko.

před 2 roky

VojtaBene

Proč tam nemužu dát mlíčko ? :D

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Zdrobněliny se na DuoLingu neuznávají, pokud pro to není nějaký speciální důvod.

před 1 rokem

TopComp

Mlíško :3

před 2 měsíci

Andrea928853

Proč tam není she drik milk ale she driks milk Vžtdiť tam není víc dívek aby pili mléko

před 1 rokem

Jakub397958

Ve tretim pade jednotneho cisla (he, she, it) se pridava k slovesum s. Proto she drinks milk

před 6 měsíci

TopComp

Ja som idiot xD Ja som tam napisal ze pije vodu

před 2 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.