Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"She drinks milk."

Překlad:Ona pije mléko.

před 2 roky

4 komentáře


Helenak9

Proc v teto vete neni neurcity clen?

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Protože "milk" je stejně jako všechny další tekutiny nepočitatelné a tudíž nemůže mít neurčitý člen. Určitý mít může, pokud říkáme, že pije nějaké konkrétní mléko.

před 1 rokem

Andrea928853

Proč tam není she drik milk ale she driks milk Vžtdiť tam není víc dívek aby pili mléko

před 1 rokem

Jakub397958

Ve tretim pade jednotneho cisla (he, she, it) se pridava k slovesum s. Proto she drinks milk

před 2 měsíci