"She drinks milk."

Překlad:Ona pije mléko.

September 12, 2015

8 komentářů


Helenak9

Proc v teto vete neni neurcity clen?

September 19, 2016

Nemesis_NaR

Protože "milk" je stejně jako všechny další tekutiny nepočitatelné a tudíž nemůže mít neurčitý člen. Určitý mít může, pokud říkáme, že pije nějaké konkrétní mléko.

September 19, 2016

VojtaBene

Proč tam nemužu dát mlíčko ? :D

March 3, 2017

Nemesis_NaR

Zdrobněliny se na DuoLingu neuznávají, pokud pro to není nějaký speciální důvod.

June 19, 2017

TopComp

Mlíško :3

September 15, 2018

Andrea928853

Proč tam není she drik milk ale she driks milk Vžtdiť tam není víc dívek aby pili mléko

August 12, 2017

Jakub397958

Ve tretim pade jednotneho cisla (he, she, it) se pridava k slovesum s. Proto she drinks milk

June 1, 2018

TopComp

Ja som idiot xD Ja som tam napisal ze pije vodu

September 15, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.