"Já se podepisuji."

Překlad:I sign.

September 12, 2015

11 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


TerezaKohoutov

dá se říct i I am writting my signature


jgstcd

"Writing" s jednym "t". Existuje to, ale je to, podle google ngrams, vic nez tisickrat vzacnejsi. Pouziva se pouze aby clovek to podepisovani hodne zduraznil. V takovych pripadech by clovek ale jinak formuloval i tu ceskou vetu. Treba "připojím svůj podpis."


Davey537348

A co subscribe? Je to špatně?


Nemesis_NaR

Ano. "Subscribe" znamená v první řadě předplatit si, nebo třeba přispívat: http://slovnik.seznam.cz/en-cz/word/?q=subscribe&id=Z6f26F7vlvk=


kacenka9

Ja bych ho nepridavala. Jediny pripad, kdy to ve vasich odkazech nekdo dal do souvislosti ve vete je ta o parlamentu a ten cesky protejsek neni myslen doslova. Je to pouzito jako priprovnani. Kdyz takoveto velmi a opravdu velmi okrajove pouziti pridame, tak tim naznacime, ze je mozne tento vyraz takto pouzit. A ve skutecnosti to nejde. Upsat se a podepsat se neni totez.


Davey537348

Ano, pochopil jsem to tak, ze bych mel k necemu pripojit vlastni podpis, kde by subscribe bylo vyzmamove jiste spatne. Nicmene, kdyz si to na te strance rozkliknete, je tam napsano i "Pod to se podepsat nemuzeme." Kdyz by nase "Podepisuji se." bylo vnimano ve smyslu te vety (byt vyznamove opacnem), tedy ze se k necemu hlasim a jsem pripraven si za tim stat, tak by to subscribe snad melo jit pouzit, ne?


alexander.pesak

oni se podepisují je they sign their names, ale já se podepisuji nejde i sign my name?


ZdekaSchoo

they sign their names není oni se podepisují a tak ani i sign my name není já se podepisuji, nejde podepsat jméno, můžu podepsat knihu, dokument, kupní smlouvu, šlo by i sign with my name, jenomže to je jiná věta a znamená to podepisuji se svým jménem


zsery1

Kde je prosím v překladu "se". Podepisovat a podepisovat se může diametrální rozdíl. Podepsat je jakýmkoliv způsobem (certifikátem ...), podepsat se je vlastním podpisem, navíc lze podepsat podpisem někoho jiného atd.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.