"You like Vienna."

Fordítás:Szereted Bécset.

September 12, 2015

19 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


BallaRicsi

Azt hittem valami lány név....


gwe1980

Az Bécs angol neve.


GrtiGulys1

Ha ráböksz arra hogy Vienna akkor kiírja


Niki876837

En is azt hittem h név!!!!!!


lenente

Úgy helyes hogy Bécst vagy Bécset??:)


LeventeHun1

Bécset nem úgy írják hogy wien


majesz1

Németül Wien


akos1203

A like a kedvel szót jelenti nem pedig a szeretet. Ez így hibás


Szabolcs_624

Vienna? Miért nem Vien?


Antonia629433

Ez nagyon könnyű! :)


BenceHeier

De ez nem úgy lenne hogy szereti bécset? Mert most egy kérdőmondatot adtunk válaszul.


BedeBarbar

Azt hittem hogy lány név ezért írtam hog, szereti.


KutassyZol

Könyörgöm!!! Nem lehetne, hogy ne csak 2 dolgot szeressunk orrba-szàjba!!!??? Több orszàg, vàros nincs ????

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.