"You like Vienna."

Fordítás:Szereted Bécset.

September 12, 2015

19 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

jabarnus

Vienna az nev

September 12, 2015

gwe1980

Az Bécs angol neve.

September 12, 2015

GrtiGulys1

Ha ráböksz arra hogy Vienna akkor kiírja

May 20, 2016

BallaRicsi

Azt hittem valami lány név....

November 18, 2015

doragubi

Én is!(:

December 31, 2015

LeventeHun1

én is

April 3, 2016

tdzazsa

Én is

May 3, 2017

Niki876837

En is azt hittem h név!!!!!!

January 4, 2016

lenente

Úgy helyes hogy Bécst vagy Bécset??:)

March 15, 2016

LeventeHun1

Bécset

April 3, 2016

LeventeHun1

Bécset nem úgy írják hogy wien

April 3, 2016

LeventeHun1

??

April 3, 2016

majesz1

Németül Wien

June 7, 2016

akos1203

A like a kedvel szót jelenti nem pedig a szeretet. Ez így hibás

May 3, 2016

Szabolcs_624

Vienna? Miért nem Vien?

July 30, 2016

Antonia629433

Ez nagyon könnyű! :)

August 26, 2016

BenceHeier

De ez nem úgy lenne hogy szereti bécset? Mert most egy kérdőmondatot adtunk válaszul.

August 29, 2016

BedeBarbar

Azt hittem hogy lány név ezért írtam hog, szereti.

May 9, 2017

KutassyZol

Könyörgöm!!! Nem lehetne, hogy ne csak 2 dolgot szeressunk orrba-szàjba!!!??? Több orszàg, vàros nincs ????

February 24, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.