1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Moje kamarádka nechává svého…

"Moje kamarádka nechává svého syna běhat."

Překlad:My friend lets her son run.

September 12, 2015

20 komentářů


TaNlGA

I kdyz jsem procetla diskuzi, stale nechapu proc je spatne behat : to run. Je to preci infinitiv . Setkavam se s vynechanim TO poprve. Muze mi to nekdo prosim osvetlit ? Diky


LiS0407

V komentáři od MartaTaylor je, že po "let" se nikdy nedává "to"..


Lada806051

My friend lets run her son . Proč musí být sloveso běžet na konci věty?


KarelPaur

Girlfriend je sice přítelkyně ale i kamarádka či nikoliv? Lze toto slovo použít?


chalupnice

Můžete prosím lépe vysvětlit kdy musí být použito to a kdy ne?


Mirek341543

Souhlas girlfriend by melo být uznáno


ValaCZE

Nemělo. Girlfriend je vaše přítelkyně, kterou milujete. Friend je kamarádka, ke které si zajdete pro kafe, když vám doma dojde.


ViktorUksa

Chápu Vaši definici a myslím že i Nemesis na jiné diskuzi vysvětloval, že girlfriend je založen na romantickém vztahu, i když někteří jedinci by spíš mohli použít i množné číslo. Ale u friends už to tak jednoznačné není. Nebo také jenom kamarádi?


MartaTaylor

Snadne, po let se 'to' nikdy nedava.


Lukasek-F

Slo by pouzit "My friend lets her son to run"?


Lada806051

Proč nelze napsat My friend lets run her son.


JozefChlap

Kamaradka-girlfriend, pritelkyne-friend. Jenom citova vezba spoluautorek Duolinga


MarieKomen

Chápu vynechání To po modálním slovesu Can, ale tady v tomto případě to nechápu. Mohu poprosit o definici na mail? Děkuji :)


Arrived1

Co je špatně na "Friend of mine lets her son run?" Popřípadě, "do jogging"?


PetrLun1

Proč je špatně "a friend of mine..."???


XVhfwHK9

Pritelkyne je girlfriend , nebo pouze intimni pritelkyne?


AZtour

Co je špatně na kamarádka = girlfriend

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.