1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "Aŭskulti estas arto."

"Aŭskulti estas arto."

Translation:To listen is an art.

September 13, 2015

5 Comments


S_Phipsi

"Paroli estas neceso, aŭskulti estas arto." Goethe


FredCapp

Amuza, ke mi unue aŭdas tiun per "Write what you hear".


Renardo_11

Jes. Do vi praktikis la arton de aŭdado (aŭ: la arton aŭdi).

Se esti tute preciza, via unua vorto devas esti adverbo (amuze), ĉar ĝi rilatas al (sub-)frazo, ne al substantivo:

  • (estas) amuze, ke mi unue aŭdas…
  • La leciono estis amuza.

[deactivated user]

    Troli estas arton.


arkpofadisto

    You don't suppose to use accusative here

    Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.