Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"There is a note under the door."

Çeviri:Kapının altında bir not var.

3 yıl önce

8 Yorum


536tezcan

kapiyi (door) belirtmen lazim

2 yıl önce

EYUP_FX8536

"Not kapının altında" olması için "the note is under the door" mu olacak

1 yıl önce

pandali_corap

Evet

1 yıl önce

Nuri164864

Bi the koymadim diyede yanlis sayilmazki :-(

2 yıl önce

FATHCAN2
FATHCAN2

Yani

2 yıl önce

TolgaDincel

not kapının altında dedim yanlış dedi. aynı anlam değil mi

2 yıl önce

pandali_corap

There is a note zaten burada bir not var anlami katiyor. Dooru da koyunca kabinin amtinda bir not var oluyor, sizin dediginiz gibi olsaydi su sekilde yazabilirdik: The note is under the door.

1 yıl önce

Mr.NO_06

Anlamını sormuyor Tolga bey Telafuz ediyor yapmanızı istiyor

1 yıl önce