1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The boy cooks the food."

"The boy cooks the food."

Переклад:Цей хлопець готує цю їжу.

September 13, 2015

11 коментарів


wCs9

"Цей хлопець готує їжу" вважається помилкою, чому "the" в цьому реченні обов'язково має перекладатися?


deniko
Mod
Plus

Ваш варіант правильний, і він зазар приймається.


Chvalov

Цей хлопець готує їжу - чому обовязкого писати "цю їжу" ?


OksanaR2

Тому що там є артикль/ thе у перекладі з англійської мови це вважається цю або цього Або це зрозуміло?!


HE0D5

Не розумію... Деколи "the" в середині речення перекладено як "це", а деколи не перекладено. "The boy cooks the food" - the food=цю їжу. А в "She sees the dog" the не врахувалося. Варто було би дотримуватися правила, а не то так, то сяк..


Karvatsky

Цей хлопчина хотує цю їжу - видає помилку. пофіксіть)


arranger222

Мабуть проблема в слові "хлопчина". Тут з цим частенько проблеми.

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.