1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "You told us to assume."

"You told us to assume."

Μετάφραση:Μας είπες να υποθέσουμε.

September 13, 2015

11 σχόλια


9yFS10

Εσύ μας είπες να υποθέσουμε, γιατί είναι λάθος;


jeanprendiville

"Assume" needs an object, it cannot stand alone, we assume our responsibility, we assume that you are correct, we assume that all will be well.


Mairh.Lu

So which is the correct answer?


jeanprendiville

Assume with an object is correct. The problem for Duo is to introduce new vocabulary in very simple sentences, sometimes this means the sentence or phrase does not make sense but you do learn the word "assume" which is the main aim. So it is a compromise.


Konstantin716578

Γιατί όχι "πες μας να υποθέσουμε";


D_..

Η πρότασή σου είναι σε προστακτική. Όμως η προστακτική ως έγκλιση δεν παίρνει υποκείμενο. Η πρόταση που δίνεται έχει, το you, άρα δεν είναι προστακτική.


john152929

Μας είπες να το υποθέτουμε, δεν λέγεται;


DVTH11

Εσύ μας είπες να υποθέσουμε, είναι σωστά ελληνικά και παρακαλώ να το διορθώσετε. Προσωπικά θα επιμένω να το γράφω έτσι!


dimstath

Γιατί είναι λάθος το"μας είπατε να υποθέσουμε"; Η φράση "you told" είναι ίδια και για τον ενικό και για τον πληθυντικό.


jaye16

Βεβαίος και "μας είπατε να υποθέσουμε" είναι σωστά και αποδεκτά.

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή. Θα έπρεπε να είχατε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ και στη συνέχεια να δημοσιεύτηκε εδώ.

Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ:

1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση:

2.Κάντε κλικ στην -Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή. Ή τις άλλες επιλογές εάν τις χρειάζεστε

3.Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ.

Παρακαλώ μην δημοσιεύετε προτάσεις που έχουν απορριφθεί εάν δεν έχετε υποβάλει πρώτα μια ΑΝΑΦΟΡΑ.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.