"I do not have a car."

Переклад:У мене немає машини.

3 роки тому

14 коментарів


PeterGodma
PeterGodma

Наскільки я знаю, "нема" і "немає" - уе синоніми.

3 роки тому

kuzzya

Підтримую

Немає, нема, присудк. сл. Щось відсутнє, чогось бракує, не вистачає; щось не існує, чогось не буває зовсім тощо. "Нема сім’ї, немає хати, Немає брата, ні сестри, Щоб незаплакані ходили, Не катувалися в тюрмі" (Т.Шевченко).

2 роки тому

nadiiakoloshuk

Чому не приймається відповідь "У мене нема автомобіля"? "Нема" і "немає" у цьому реченні абсолютно ідентичні.

2 роки тому

Sorokas

У мене нема авто

2 роки тому

fish-key
fish-key

Академічний тлумачний словник (1970—1980) Тлумачення, значення слова «нема»: НЕМА, НЕМАЄ, присудк. сл., з род. в.

P.S. Так що "нема" сюди теж підходить. Редактори, поправте помилку

"У мене нема авто" теж не приймає, а відповідь коректна

1 рік тому

WONNYOME

Також проблема з нема

8 місяців тому

Ctnazy

Чому неправильно "я не маю автобіль"?

7 місяців тому

RzKG6
RzKG6

Автівки. Чому не приймає?

4 місяці тому

YanitaMoroz

чого не "машину" у реченні "я не маю машину"?

3 місяці тому

2Y15
2Y15

Бо я не маю машини

3 тижні тому

osmachkom

не має окремо. Не з дієсловами пишеться окремо

2 роки тому

Yablunka

Це про різні слова. Немає=нема чогось, але Вона не тебе має на увазі

2 роки тому

Yablunka

Он вище цитатта зі словника - це присудок

3 місяці тому

RzKG6
RzKG6

Тут не дієслово.

2 тижні тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.