"Theofficerwearsablackcoat."

Переклад:На цьому офіцері чорне пальто.

3 роки тому

13 коментарів


SovaBa

офіцер носить чорне пальто - для чого обов"язково писати - цей? Раніше така відповідь зараховувалася

3 роки тому

QYB35
QYB35

Чому моя відповідь "Цей офіцер носить чорний плащ" не була прийнята?

1 місяць тому

Tymczenko
Tymczenko

хіба "вдягнений" – неправильно?

3 роки тому

Bachkur

Хіба пальто і плащ - не одне й те саме?

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Плащ - це легкий одяг, переважно для захисту від дощу. (https://goo.gl/Ie5Pso). Англійською - це raincoat, trenchcoat

3 роки тому

QYB35
QYB35

В курсі англійської для російськомовних coat це і плащ, і пальто. Там навіть плащ іде як перший варіант в підказках. То де логіка?

1 місяць тому

Novikova11

На офіцері чорне пальто - чому так не підходить?

2 роки тому

Vladyka1789

у підказках слово °the" означане як "not translated"! чому тоді "цей офіцер"! модератори виправте помилку будь ласка!

1 рік тому

SashkoSopotyak

На початку Duolingo говорило що ми (для кращого розуміння) будемо the перекладати як "Це".

1 рік тому

ludmila370377

ваш переклад невірний. там немає ні "на" "цому" . багато помилок. я бачу різницю , коли по-анг. "я маю" ви перекладаєте "у мене є". це різні речі. так і тут. у словнику одне, при перекладі інше. хто не знає-не розбереться.

4 місяці тому

WJIk8

Цей офіцер носить чорне пальто - не вірно, чому?

2 місяці тому

votkto

Чому обовязково вживати "офіцері", а не "офіцерові"?

2 місяці тому

QYB35
QYB35

Взагалі то гадаю тут не правильно. Має бути офіцерові. Ось сайт з правилами відмінювання іменників subject.com.ua/ukrmova/zno/98.html

1 місяць тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.