Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The blame"

Překlad:Ta vina

1
před 2 roky

6 komentářů


waj10

Proč to nemůže být obvinění?

1
Odpovědět1před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože to by bylo "the accusation". "To blame someone" sice znamená "obvinit někoho", ale jako podstatné jméno to nefunguje, což mi potvrdil i slovník.

0
Odpovědětpřed 2 roky

jgstcd
jgstcd

I jako sloveso to nesedi uplne. "Obvinit někoho" je vetsinou take "accuse someone", i kdyz jsou pripady kde by se dalo prekladat jako "blame someone."

0
Odpovědětpřed 2 roky

borecmisak

je šílené a trochu nepochopitelné, že se na téma blame a fault vyplácalo mnoho vět, mnoho diskusních příspěvků v některém předchozím cvičeníčku ,kde bylo slovíčko blame natolik odmítáno jako vina, že jsem si to málem vtloukl do hlavy, a teď , najednou, se vina překládá jako blame. Takže opět proplachuji mozkové závity jiným směrem. Z učebnic se to asi nenaučím( až budu mít dost času, tak vyjedu na delší dobu do anglicky mluvící země a snad se mi tam, trochu rozsvítí... v té hlavě :-)

1
Odpovědětpřed 1 rokem

VeronikaPs1

Mohu pouzit jako "chyba" "fault"?

0
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano, chyba muze byt 'fault', ale ve vztahu k tomu ci chyba to je. nejde rict pouze "it is a fault" musi byt ci chyba, nebo ceho chyba.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Související diskuse