"How much is that clock?"

Překlad:Kolik stojí ty hodiny?

September 14, 2015

11 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


AlesKapl

Odpověděl jsem: "Kolik ty hodiny stojí?". To je přece česky správná odpověď, ne? Mám za to, že v češtině je možné to říct I takto a význam je stejný.


Nemesis_NaR

Ano. takovéto chyby stačí hlásit tlačítkem "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

15.9.2015


HonzaKotrc

Chybí tam sloveso cost = stojí


MirkaEberlov

Nechybí. Spíš mě naštvalo, že mi to nevzalo Co stojí ty hodiny? Nahlásila jsem.


JanaSchein

Proč nemůže být kolik stojí tyto hodiny ?


ladavala

Tyto je "this"


Kasaleo

Nerozumím tomu, podle čeho mám poznat, že tam má být stojí.


ladavala

Chceme-li se zeptat na cenu, můžeme použít jednu z následujících otázek: How much is it?
How much does it cost?

https://www.helpforenglish.cz/article/2009010503-shopping-how-much-is-it


Kasaleo

a proč nelze how much is the clock


ladavala

Máte překládat do češtiny. V opačném směru překladu do angličtinu je také mimo jiné uznáváno "How much is the clock?"

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.