"The milk has gone bad."

Překlad:To mléko se zkazilo.

před 3 roky

14 komentářů


Vlcek1942

Dovolte trochu odlišný dotaz: ,,Weater has gone bad." ,,Počasí se zkazilo." Může to takto být?

před 3 roky

sattak1
sattak1

Může tam být:The milk has spoiled?Děkuji

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

V opačném cvičení je to uznávaný překlad.

před 3 roky

kochy1

Muze byt? To mleko bylo spatne

před 3 roky

Nemesis_NaR

Nn, to je významově rozdílné. Vy mluvíte o stavu mléka - bylo špatné. Vzorová věta ale říká, co se s mlékem stalo - zkazilo se.

před 3 roky

gaston68cz

Kdyby šlo o ten vlastní děj "zkažení se" - nebylo by to spíš "The milk has been going bad"?

před 2 roky

Nemesis_NaR

... to by bylo "To mléko se kazilo"

před 2 roky

gaston68cz

Z toho by byla hezká časová řada :-), schválně jestli to trefím:

The milk had been fresh.
The milk was good.
The milk has been going bad.
The milk has gone bad.
The milk has been bad. (Myslím že "The milk is bad" použít nemůžu když ještě nedávno bylo dobré)

před 2 roky

Petra684410

Taky bych napsala To mléko bylo špatné

před 1 rokem

Vlcek1942

Kde se vzalo slovo "gone". V tom se furt neorientuji. "Going" je to stejné. Jaký je infinitiv a jak se to skloňuje nebo časuje? Děkuji za vysvetleni.

před 5 měsíci

Filomena.Prvni

Je to třetí tvar (příčestí minulé) nepravidelného slovesa "go", jenž patří do vět předpřítomného času. Infinitiv je "to go".

Tabulka s nepravidelnými slovesy: https://forum.duolingo.com/comment/26892347

"Ocásek" "ing" se přidává při tvoření gerundia /https://www.helpforenglish.cz/article/2006071501-gerundium-v-anglictine/ či průběhového času /https://www.helpforenglish.cz/article/2006120405-pritomny-cas-prubehovy/.

Nějaké vysvětlení gramatiky a tvorby předpřítomného času je v jablku "Předpřít.". Hodně štěstí!

před 2 měsíci

ghatos
ghatos

to mléko prošlo...to by mělo taky jít

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

The milk expired

před 2 roky

ghatos
ghatos

ok, fine

před 2 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.