"ThecheeseisfromItaly."

Çeviri:Peynir İtalya'dan.

3 yıl önce

28 Yorum


lazerlimouse

Kesme işareti koymadığım için yanlış sayıldı.

2 yıl önce

faruk3457

evet

2 yıl önce

AslnurInce

aynen

1 yıl önce

YavuzArdaZ

evet

1 yıl önce

CANAN746252

ayyy

1 yıl önce

CANAN746252

ayyy

1 yıl önce

zlem46738

Fromun anlami dan den mi

3 yıl önce

Dila405380

Ek olarak

3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Evet.

3 yıl önce

YusufDemircan07

mizinamo o ne la öyle 16 dil biz daha İngilizceyi sökemedik :)

2 yıl önce

emrebirinci

bu peynir italyadan yazdım kabul etmedi hakkımı gei verin ulan

1 yıl önce

Rana323234

i yi ı yaptım diye hata saydı

2 yıl önce

poncikgirl

ben ilk başta peynirin şehri italya yazdım şimdi düzelttim ama bir daha bu hataya düşmemem için neye dikkat etmem gerek ?

2 yıl önce

tuesonay

fromun kesinlikle ama kesinlikle cümle içinde kullanımını ve anlamını bilmen gerek tatlım

2 yıl önce

aysee111

peynirin yerinde insan olsaydı İtalyalı derdik peynir olunca neden peynir italyalı diyemiyoruz

2 yıl önce

BoziRukso123

Cevaba:Peynir İtalyadan yazdım kesme işaretini koymadım diye yanlış saydı.Üzdün beni Duolingo...

2 yıl önce

Mucosoft

İtalya'nın peyniri ._. Olması lazımdı.

2 yıl önce

Ahmet975986

Peynir İtalyadan yazdım kabul etmedi.Bir kesme işareti için

2 yıl önce

Yasin367492

peynir italyadandır yazdım hatalı dedi :(

2 yıl önce

keremekr

zlem ülke demek eralde

1 yıl önce

Mergen378163

Italyan peyniri

1 yıl önce

ElifNur939463

Ayy bu kadar kolay şeyde yanlış yapionuz yuh size

1 yıl önce

Kader584727

aynen from den dan eki mi şaşırdım

1 yıl önce

zubist

italyadan peynir ile peynir italyadan arasındaki farkı söyler misiniz?

1 yıl önce

Bilinmeyen1k1z

ya ben italyan peyniri yazdım kabul etmesi gerkiyordu

1 yıl önce

ahmet11923

italyadan peynir yazdim kabul etmedi ya olamaz mi yani ?

1 yıl önce

Nesibe3131

peynir italyalı yazdım :)
ve bana lingot verirmisiniz lütfenn ;)

11 ay önce

Mehmetince14

italya dan? ITALYANIN

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.