Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Nemusela jsem nic říkat."

Překlad:I did not have to say anything.

0
před 2 roky

11 komentářů


anubis64

.......... nothing. aky je tam rozdiel. dakujem

0
Odpovědětpřed 2 roky

nueby
nueby
Mod

Celou větu, prosím. I did not have to say nothing asi nebudeme brát nikdy, protože v angličtině je dvojitý nebo i vícenásobný zápor nespisovný a nadto kulturně velice nežádoucí. Přízvuk našinci úplně stačí, netřeba navíc působit jako amatérský rapper.

1
Odpovědětpřed 2 roky

LetitiateT

Práve som rozmýšľala, čo by sa stalo, keby som použila dvojitý zápor. Nezmenil by sa význam vety? Napríklad že som nemusela nenapísať "nič" ale mohla som aj niečo napísať.

0
Odpovědětpřed 1 měsícem

marulin3
marulin3

Aha tak jestli jsem to dobre pochopil, nothing znamena zapor, zatimco anything ne. Takze by mohlo byt- i had to say nothing-? Diky za jakoukoli reakci

0
Odpovědětpřed 1 týdnem

Jitka709231
Jitka709231

Mohlo by být: "I did not need to say anything" ? hlášeno chyba

0
Odpovědětpřed 2 roky

Nemesis_NaR

Ano, to by mělo být v pořádku.

0
Odpovědětpřed 2 roky

jgstcd
jgstcd

Pridano. Diky.

0
Odpovědětpřed 2 roky

JessSaros

I did not to say anything (?) to had je opravdu nutné?

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Jitka709231
Jitka709231

Tahle věta by měla jiný význam. Bez " have" to znamená . "Nic jsem neřekla." Ale věta zní: "Nemusela jsem nic říkat...", takže tam " have být musí

1
Odpovědětpřed 1 rokem

JessSaros

Pravda. Díky moc

0
Odpovědětpřed 1 rokem

sadraxp

I did not have to tell anything. Prečo je to nesprávne? vďaka

0
Odpovědětpřed 1 rokem