1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ми їмо м'ясо."

"Ми їмо м'ясо."

Переклад:We eat meat.

September 16, 2015

5 коментарів


OlgaYanochik

Чому переклад з неозначеним артиклем "We eat a meat." це неправильно?


rB8I5

"Meat" (мясо) - незліченна форма..(не може бути два/три мяса,, якщо не йдеться про "порцію" мяса(котру можна полічити).

Здається, перед незліченними словами артикль "a" чи "an" не ставиться.


vovaxer

Чому перед м ясом не можна ставити артикль (Some)


PIGF869233

Відповідь правильна, а пише помилку

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.