1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Dogs and cats"

"Dogs and cats"

Traducere:Câini și pisici

September 16, 2015

7 comentarii


claudiugiurgiu

Traducerea a fost considerata gresita pentru ca nu am folosit diacritice. In alte cazuri nu este considerata greseala.


Andreea309045

Păi trebuie să pui diacritice. Fără diacritice traducerea se consideră incorectă.


mihneadeac

Si eu sunt la cuvinte slabe la aceeasi capitol


ArianaNarc

Sunt la capitolul plural voi unde sunteti


Diankadi2

Arina Narcisa :Eu aproape am terminat mai rămas 4 întrebări și o să termin si sunt la plural


GhitaPopa2

Nu am diacritice pe tastatura telefonului....

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.