"Turtles swim."

Μετάφραση:Οι χελώνες κολυμπούν.

September 16, 2015

7 σχόλια


TomParts

Δεν πρεπει να ειναι "the turtles swim" ?


ssurprize

Υπάρχει και αυτό σαν εναλλακτική μετάφραση στο σύστημα. Η αγγλική πρόταση "Turtles swim" δηλώνει μια γενική αλήθεια όπου δεν χρησιμοποιείται το οριστικό άρθρο, όπως
Birds fly, turtles swim, kangaroos hop. (Στα ελληνικά: Τα πουλιά πετούν, οι χελώνες κολυμπούν, τα καγκουρό χοροπηδούν.)

Όταν χρησιμοποιείται το οριστικό άρθρο, τότε η πρόταση αναφέρεται σε συγκεκριμένες χελώνες.


TomParts

Έγινε! Ευχαριστώ.


aris454910

Το turtles swimming εχει το ιδιο νοημα ...ποια η διαφορα?


Fedta2

Εχει διαφορα γιατι το turtles swimming ειναι ενεστωτας διαρκειας ενω το turtles swim δεν ειναι ενεστωτας διαρκειας


cosygatos

Εγώ γιατί ακούω "swam";...


Fedta2

Να ξερεις οτι μπορει να γινετε κατι με την προφορα και να μην το ακους σωστα

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.