"Turtles swim."

Μετάφραση:Οι χελώνες κολυμπούν.

September 16, 2015

5 σχόλια


TomParts

Δεν πρεπει να ειναι "the turtles swim" ?

September 16, 2015

ssurprize

Υπάρχει και αυτό σαν εναλλακτική μετάφραση στο σύστημα. Η αγγλική πρόταση "Turtles swim" δηλώνει μια γενική αλήθεια όπου δεν χρησιμοποιείται το οριστικό άρθρο, όπως
Birds fly, turtles swim, kangaroos hop. (Στα ελληνικά: Τα πουλιά πετούν, οι χελώνες κολυμπούν, τα καγκουρό χοροπηδούν.)

Όταν χρησιμοποιείται το οριστικό άρθρο, τότε η πρόταση αναφέρεται σε συγκεκριμένες χελώνες.

September 16, 2015

TomParts

Έγινε! Ευχαριστώ.

September 17, 2015

cosygatos

Εγώ γιατί ακούω "swam";...

January 11, 2016

aris454910

Το turtles swimming εχει το ιδιο νοημα ...ποια η διαφορα?

April 1, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.