Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Turtles swim."

Μετάφραση:Οι χελώνες κολυμπούν.

πριν από 2 χρόνια

5 σχόλια


TomParts

Δεν πρεπει να ειναι "the turtles swim" ?

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Υπάρχει και αυτό σαν εναλλακτική μετάφραση στο σύστημα. Η αγγλική πρόταση "Turtles swim" δηλώνει μια γενική αλήθεια όπου δεν χρησιμοποιείται το οριστικό άρθρο, όπως
Birds fly, turtles swim, kangaroos hop. (Στα ελληνικά: Τα πουλιά πετούν, οι χελώνες κολυμπούν, τα καγκουρό χοροπηδούν.)

Όταν χρησιμοποιείται το οριστικό άρθρο, τότε η πρόταση αναφέρεται σε συγκεκριμένες χελώνες.

πριν από 2 χρόνια

TomParts

Έγινε! Ευχαριστώ.

πριν από 2 χρόνια

cosygatos

Εγώ γιατί ακούω "swam";...

πριν από 2 χρόνια

aris454910

Το turtles swimming εχει το ιδιο νοημα ...ποια η διαφορα?

πριν από 4 μήνες