1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What is the title of the boo…

"What is the title of the book?"

Fordítás:Mi a címe a könyvnek?

September 16, 2015

5 hozzászólás


inczesarolta

miért könyveknek? Book = könyv? nem of= nak- nek- hol a többesszám?


Abenhakan

Hol látsz te itt többesszámot?


inczesarolta

Én nem láttam a többesszámot, de nem fogadta el nekem Mi a címe a könyvnek? fordítást


Abenhakan

Azt el kell fogadnia, az a mintafordítás is.


TrkAlice1

Szerintem jót írtam, de nem fogadta el

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.