"Vojáci jdou se studenty."

Překlad:The soldiers walk with the students.

September 16, 2015

13 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


TomasSmahlik

Dobrý den proč je u mn.č. Soldiers určitý člen když jde o mn.č. a proč Walk a ne Walks když jde o mn.č. Dekuji za vysvětlení


ZuzkaH

Množné číslo může mít buď určitý člen, nebo být bez členu (není možné použít člen neurčitý). "S" se na konec slovesa přidává pouze ve 3. osobě jednotného čísla, nikde jinde.


JarmilaHer

Ještě když nad tím tak přemýšlím, tak oni možná myslí konkrétní vojáky a konkrétní studenty, jenže jak mi to můžeme vědět.....


VKing13

Proč musí být před podstatným jménem mn.č. určitý člen?


josef95864

jdou ... go. Nebo walk???


Zajajic

Soldiers a troops je to same nebo ne???


anetaDubov1

Jaktože v nápovědě je go a mi to neuznalo . Proč walk


ZuzanaJurk2

Mně go uznalo.


RozlieSmtk

The soldiers are going witch the students. Špatně???


JiriKudrna

Proc nemuze byt prubehovy cas is going


Karel_od_Kladna

Spíš "are walking", možná i "are going", ale to už trochu zavání futurem.


JarmilaHer

Přečetla jsem si vděčný komentáře a já mám všechny ty otázky dohromady, co mají mají kolegové studenti


JarmilaHer

Protože we and they walk and she, he and it walks, cto je stejně jako they have a he has, pokud se nepletu,

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.