"A meal"

Překlad:Jídlo

September 16, 2015

12 komentářů


Olii05

proc je vzdy spravna odpoved na velke pismeno?

December 9, 2015

MarquiseDeBat

Patrně čistě proto, že i u nevětných "zadání" to lépe vypadá, ale duolingo to nebere v potaz při vyhodnocování, malá písmena vám bude brát taky.

December 9, 2015

Nemesis_NaR

A hlavně olii má, předpokládám, na mysli cvičení na mobilu, kdy člověk akorát vybere slovo z nabídky. Tato cvičení jsou bohužel nepoužitelná, protože u jednoslovných výrazů to uživateli nabídne tři slova z nichž je jedno s velkým písmenem a to je ta správná odpověd...

December 9, 2015

jgstcd

Kurzy jsou v tom nejednotne. Rustina ma mala pismenka. Katalanstina ma velka pismenka a tecku na konci, jako kdyby byly opravdu vety. Irstina ma totalni zmatek. Nejlogictejsi je asi rusky postup, ale mel by nevyhodu ze bychom asi museli brat preklady do vsech padu.

December 9, 2015

Wrana1

Není jídlo food?

December 1, 2015

jgstcd

Take.

December 1, 2015

ella.mert

Nejde: to jídlo?

September 26, 2016

widle

Nejde. Když je "to", tak už je určené a musel by tam být určitý člen (the meal).

September 26, 2016

Josef2005

Zadal jsem tam "jídlo" s malým j a nepřijalo mi to.

August 9, 2017

kacenka9

Jestli je to na mobilu na aplikaci, doporucuji prejit na PC a internetovy prohlizec. Mobilni aplikace maji mnoho problemu. Velka a mala pismena by Duolingo melo ignorovat a obcas tak necini. Tedy ne na mobilech, tabletech, tedy tam, kde je to aplikace.

August 9, 2017

Verjoker

Jidlo je a meal?? Ja si myslim ze food.

October 24, 2018

widle

Pročtěte si zbytek diskuse.

October 24, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.