Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"He has professional equipment."

Переклад:Він має професійне обладнання.

0
2 роки тому

13 коментарів


IgorKovalov

спорядження

17
Відповісти2 роки тому

Yuriksat

Погоджуюся - спорядження

8
Відповісти2 роки тому

Sorokas

За рік так і не додали цей, без сумніву, очевидний варіант. Всім байдуже на курс.

2
Відповісти1 рік тому

Nordry
Nordry

У мене щойно прийняло такий варіант :)

3
Відповісти1 рік тому

Sorokas

Перемога)

1
Відповісти1 рік тому

VasylKlymk

Спорядження

8
Відповісти2 роки тому

alexanjagnyp

Теж вважаю, що треба спорядження додати

3
Відповісти2 роки тому

jyLb3
jyLb3

Є облАднання і обладнАння.

1
Відповісти1 рік тому

vasyapb

Чому нема артикля "a"? Чому не "he has a professional equipment"?

0
Відповісти2 роки тому

Enisle

Тому що це незлічувальний іменник.

4
Відповісти2 роки тому

AndriyMiroshnik

спорядження

0
Відповісти1 рік тому

EZ172

Реманент

0
Відповісти1 рік тому