"Hehasprofessionalequipment."

Переклад:Він має професійне обладнання.

3 роки тому

13 коментарів


IgorKovalov

спорядження

3 роки тому

Yuriksat

Погоджуюся - спорядження

3 роки тому

Sorokas

За рік так і не додали цей, без сумніву, очевидний варіант. Всім байдуже на курс.

2 роки тому

Nordry
Nordry

У мене щойно прийняло такий варіант :)

2 роки тому

Sorokas

Перемога)

2 роки тому

VasylKlymk

Спорядження

3 роки тому

alexanjagnyp

Теж вважаю, що треба спорядження додати

2 роки тому

jyLb3
jyLb3

Є облАднання і обладнАння.

2 роки тому

vasyapb

Чому нема артикля "a"? Чому не "he has a professional equipment"?

2 роки тому

Enisle

Тому що це незлічувальний іменник.

2 роки тому

AndriyMiroshnik

спорядження

1 рік тому

EZ172

Реманент

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.