1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Добрий ранок, як ти?"

"Добрий ранок, як ти?"

Переклад:Good morning, how are you?

September 16, 2015

12 коментарів


YogurtDano

написала майже правильно, єдина помилка–кома


TarasHomya

Good morning, whot's up.


MikiMi2

Good morning, how are you?


denys175615

Good morning,how are you?


Nast_Ok

Good morning, how are you?


75tsPK

Thanks, I am fine. I hope you fine, too.


Supervideo10

А чому тут вживається артикль "are" вивчаючи англійську в Дуолінго я розумію так ніби тут повинна бути множина (тому що "are" в множині, а "is" в однині.


Sergii361186

Українською бажають: "Доброго ранку" і констатують: "Добрий день" та "Добрий вечір". Немає "Добрий ранок", "Доброго дня" та Доброго вечора".


e5h94

Ой розумник знайшовся ха-ха-ха

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.