Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I eat an apple and she eats bread."

Překlad:Já jím jablko a ona jí chleba.

před 2 roky

9 komentářů


Zuzanka655171

Napsala jsem větu správně, stejnou větu jste mi do odpovědi napsali také a stejně je výsledek ten, že jste větu neuznali? Jakto?

před 3 měsíci

miguel3232

Moc díky za vysvětlení.. ;-)

před 2 roky

filas6

Taky dik

před 2 roky

ZZ4Y0B

Proc nemuze byt pred chlebem neurčitý clen? ...she eats a bread.

před 10 měsíci

Cholitto

Dala jsem to stejne a nevim proc to nevzalo

před 4 měsíci

Debbie50267

Protože chleba se řadí do skupiny 'UNCOUNTABLE' tzv. nepočítatelných podstatných jmen. Tyto názvy poznáš tak, že neřekneš jeden chleba. Musíš říct například jeden bochník chleba. "A" jako neurčitý člen se neváže s UNCOUNTABLE NOUNS. Může zde ale být například SOME. ☺

před 4 měsíci

swKLSh

Proč je she eats - s na konci

před 2 roky

Nemesis_NaR

Okopírováno z Tipy a Poznámky k lekci Základy 2:

Časování sloves v angličtině je výrazně jednodušší než v češtině – všechny osoby mají stejný tvar, s výjimkou 3. osoby čísla jednotného, kde se přidává koncovka „s“, tedy „he eatS.“

před 2 roky

Martina651720

U 3. Osoby jednotneho cisla ( he,she,it ) je s/es

před 2 roky