1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ця жінка виходить."

"Ця жінка виходить."

Переклад:The woman goes out.

September 17, 2015

11 коментарів


VolodymyrG

Модератори, чому this не перекладаєте як - цей, ця, це? Ви плутаєте людей. The перекладаєте, "а" не перекладаєте... абсурд якийсь


Nordry

Гм... Цікаво... А як ви пропонуєте перекладати артикль "а"?;)


crQA4

він зовсім не перекладаєтся


olesyalevchun

a це неозначений артикль а зa the я приєднуюся


Lana_comp

А чому не прийняло go out?


system7nik

I go out, She goes out.


Yura838757

чому this не підходить сюди?


system7nik

А можна The woman walks out?


SVORKHeiwa

Чому не можна "coming out" ?


Nordry

"Come" i "go" відрізняються за напрямком дії чи руху: "come" означає рух у напрямку до оповідача чи особи, про яку мовиться, а "go" - від, тому можна лише "come in" або "go out".

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.