1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "His children read the newspa…

"His children read the newspaper."

Překlad:Jeho děti čtou ty noviny.

September 17, 2015

6 komentářů


zdenko526824

Souhlas. Výslovnost je matoucí. "Pán" skutečně čte red.


Roman522695

Proč není správná odpověď "Jeho děti si čtou ty noviny"?


ValaCZE

Už je, přidáno.


me22dec

Správně to je. Pokud neuznává, zkuste nahlásit. Věty se "si" jsou u slovesa číst velmi časté, protože "si" častěji čteme pro sebe než jiným.


EvaLinkova

Čte 'red' =četli


ValaCZE

Ano uznáváme i minulý čas.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.
Začít