1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "His children read the newspa…

"His children read the newspaper."

Překlad:Jeho děti čtou ty noviny.

September 17, 2015

11 komentářů


zdenko526824

Souhlas. Výslovnost je matoucí. "Pán" skutečně čte red.


EvaLinkova

Čte 'red' =četli


Itinerant2

Jaký je rozdíl medzi čtú a čtou?


jgstcd

"Čtou" 3. osoba mnozneho cisla od "číst". "Čtú" je "Český telekomunikační úřad".


me22dec

Chápu to. Slovenčina. :) "Čtou" je jediná možná varianta pro 3. osobu množného čísla, čili "Oni (si) čtou." V češtině "čtú" není, předpokládám tedy, že ve slovenštině je "Oni (si) čtú." ? https://cs.wiktionary.org/wiki/%C4%8D%C3%ADst


jergi

môže to byť aj jeho dieťa? jednotné číslo?


me22dec

Ne, to by bylo "His child". One child, two children.


Roman522695

Proč není správná odpověď "Jeho děti si čtou ty noviny"?


me22dec

Správně to je. Pokud neuznává, zkuste nahlásit. Věty se "si" jsou u slovesa číst velmi časté, protože "si" častěji čteme pro sebe než jiným.


ValaCZE

Už je, přidáno.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.