1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Donutil jsem je studovat."

"Donutil jsem je studovat."

Překlad:I have forced them to study.

September 17, 2015

8 komentářů


sattak1

Může zde být: I made them to study


jgstcd

Nemuze, ale "I made them study" klidne.


PavelSendy

Lze rici "I have forced them study."?


jgstcd

Nelze. Tady je "to" povinne.


Labradorrr

Proč je v jedné větě nutné "to" a v druhé být nemá? díky


nueby

Jestli se jedná o rozdíl mezi "made them study" a "forced them to study", pak prostě proto, že se tak ta dvě slovesa vyvinula.


vladimirleho

i have made them to study


ZdekaSchoo

nejde, make patří ke slovesům, kde se používá holý infinitiv bez to https://www.helpforenglish.cz/article/2006110701-vazba-predmetu-s-infinitivem

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.