"On nemá tu košili."

Překlad:He does not have the shirt.

před 3 roky

11 komentářů


FilipMensak

Proč je tam to got ked uz tam je has ?

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Nevsimejte prosim to "got" a kouknete radsi na hlavni preklad nahore. Co vam chybelo bylo pomocne "does".

před 2 roky

urbankovamich

"On nemá tu košili." Proč není překlad "He has not the shirt."?

před 4 měsíci

Sonnikka

proč musí být hasn´t got

před 11 měsíci

ErikaErtem

Tohle není otázka, jsme v lekci Otázky.

před 10 měsíci

NykSlotr
NykSlotr

V tom případě, proč není na konci věty otazník, aby bylo zřejmé, že jde o otázku?

před 3 měsíci

RomanBada

to je otazka? otazka by mela mit otaznik!

před 1 měsícem

rommol007

Proč ne ''He don't the shirt.''

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Chybi hlavni sloveso. Navic 3. osoba jednotneho cisla je "does", v zaporu "doesn't".

před 3 roky

AndrejAntolik

Prečo ...have.. a nie ...has..?

před 11 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze ta treti osoba cisla jednotneho, kde se meni sloveso na sloveso se S je uz vyjadrena tim pomocnym DOES /not/. Kdyby tam pomocne DOES nebylo, povinnost mit S se presune na HAVE, tedy HAS.

před 11 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.