"Ik betaal voor de museums."

Vertaling:I pay for the museums.

3 jaar gelden

5 opmerkingen


dirk180763

Ik krijg constant een foutmelding, terwijl ik het goede antwoord kies, maakt dus niet uit wat je kiest, alles word fout gerekend!

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Als het een meerkeuzevraag is kunnen meerdere antwoorden goed zijn, in dat geval dienen alle goede antwoorden geselecteerd te worden.

2 jaar gelden

studentJFE

het Nederlandse meervoud van museum is eigenlijk musea

3 jaar gelden

MarqFortaleza
MarqFortaleza

Dat is juist het Latijnse meervoud, en die is in de Nederlandse taal inderdaad een stuk gebruikelijker, maar volgens Onze Taal is het Nederlandse meervoud museums ook acceptabel. :)

3 jaar gelden

gelske3

Ik kan niet verder omdat de antwoorden niet kloppen

2 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.