"Obvykle to je červené."

Překlad:In general, it is red.

September 17, 2015

13 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Hanka244459

proč tam nejde "Usually"


kacenka9

jde. Jak znela cela vase veta?


Johana84594

"It is red usually" je špatně? Kvůli slovosledu?


tatka_
Mod
Plus

Špatný slovosled. Příslovečné určení frekvence patří před významové sloveso s výjimkou slovesa být, kdy příslovce patří až za něj.


Soa828350

Proč mi to neuzná "It is red in general."? Musí se vždy zachovat takovýto slovosled?


kacenka9

Je to pomerne nezvykly slovosled takhle na konci a samo. Kdyby ta veta jeste dal pokracovala, bylo by to prirozenejsi, ale bezne to v tomto pripade neni.


DirectionerAda

Ussualy it is red, proc ne?


ladavala

"Usually it is red." je uznáváno. Máte tam překlep "ussualy".


Misak07

Takze vse spravne jen chybi carka a neuzna se? In general, it is red. Mam odpoved bez carky a nuznano...


ladavala

Čárkou to určitě není. Nebyl někde překlep? Zkuste příště vložit Printscreen.


Misak07

screenshot jsem neudelal, to byla asi chyba, ale opravdu tam byla jen carka, proto me to tak prekvapilo

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.