1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My father is going to reduce…

"My father is going to reduce how much he eats."

Çeviri:Benim babam yediğini azaltacak.

September 18, 2015

13 Yorum


Hasmet_Yapar

"How much" soru değil, tanımlama. "How much he eats" = "yediği miktar" demek, diğer bir söyleyişle "yediği". Toparlarsak cümlenin tam karşılığı: Babam yediği miktarı azaltacak. Yani yediğini. Başına What, How, Which, When gelerek yapılan tanımlamalardan. Başka bir örnek: "You are not going to know How much I love you" = Seni ne kadar sevdiğimi anlamayacaksın. gibi.


disa77

Çok hüzünlü bir cümle olmuş:)


EnesBabacan61

Yaraladın bizi be reis


porselenfincan

Sıkıntı var bu cümlede 26.12.2018


lrunol

bu cümle which veya than ile de kurulabilir mi ? diğini dığını kafamı karıstırdı


mizinamo

"the amount that he eats" (yediği miktar) mümkün.


mstfaydin

evet bu daha uygun görünüyor


hpeltek

How cümleyi soru yapmıyor mu?


ZeynepAyda4

Bugün ve babam kelimelerinin baş harfleri büyük yazıldığı için, Babam yediğini azaltacak dedim. Ama "Bugün Benim babam yediğini azaltacak" diye uyardı. Bence yazım hatası. Düzeltilmeli. (30/01/2019)


KariyakaSe

Kafam karisti bu soruda. How mutch demesi hangi miktarda azaltacak degil mi


nihal.a

"Babam ne kadar yediğini azaltacak" gibi bir anlam/sızlık çıkıyor. Yukarıda da sorular var ama adminler yine sessiz. 08/11/2019


smartmanist

My father will reduce what he eats.Benim babam yediğini azaltacak.


Efkan75295

How much nedir açiklama yapan da yok,uygulamayi artik kullanmaya da gerek yok!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.